- Despre Instituție
- Informații de interes public
- Solicitare Informații. Legislație.
- Responsabilul pentru Legea 544/2001
- Formular pentru solicitări în baza Legii 544/2001
- Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamația administrativă
- Lista cu documentele de interes public și Lista cu documentele produse / gestionate de instituție
- Raportul periodic de activitate
- Rapoarte de aplicare a Legii 544/2001
- Buletin Informativ (Legea 544/2001)
- Bugetul
- Buget pe surse financiare
- Situația plăților (Execuție Bugetară)
- Situația drepturilor salariale
- Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
- Situația privind finanţarea rambursabilă contractată direct, fără garanţia statului, sau garantată de unitatea administrativ-teritorială
- Bilanțuri Contabile
- Achiziții publice
- Formulare TIP
- Declarații de Avere și Interese
- Protecția datelor cu caracter personal (GDPR)
- Solicitare Informații. Legislație.
- Transparența Decizională
- Anunțuri privind Proiecte de acte normative
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri/opinii/recomandări
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședinte publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de evaluare a implementării Legii 52/2003
- Nume și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Consiliul Local
- Oltenița
- Informații utile
- Contact
- Integritate Instituțională
- Monitorul Oficial Local
Cetăţenii care doresc să transmită o solicitare scrisa catre Primar ori Viceprimar, prin una din următoarele modalități:
- electronic, pe adresa de e-mail: contact@primariaoltenita.ro;
- prin depunere la Registratura (Camera 12-parter);
- trebuie sa cunoasca faptul ca solicitarea trebuie sa contina în detaliu subiectul ce se doreşte a fi rezolvat, obligatoriu este necesar sa contina atasat istoricul demersurilor făcute până în prezent, documente, adrese de răspuns, orice document doveditor (nr. înregistrare sau copie răspuns) precum şi datele de contact.
Problemele ridicate primarului respectiv viceprimarului vor fi doar cele care au fost analizate în prealabil de către directorii sau responsabilii serviciilor din institutie iar cetatenii nu au primit un raspuns satisfacator.
Nu se vor lua în considerare solicitările care nu contin date de identificare sau de contact.
[]
1
Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
- Publicat de: Administrator
- Ultima modificare: 05.10.2023
- 09:17